2017. sze 20.

Időjárásfegyver

írta: mandygabor
Időjárásfegyver

hurrikan04.jpg

Miközben a világhatalmak vezetői Koreával szórakoznak, sikeresen befejeztem az időjárás befolyásolásával kapcsolatos kísérleteimet. A Harvey, az Irma, legutóbb pedig a Maria az én csökkentett hatású kísérleteim voltak (a legújabb mexikói földrengés pedig csak egy mellékhatás).

Szívesen elállok a fegyver éles bevetésétől, ha kapok egy megfelelő összeget, ami biztosítja, hogy békében meg tudjak élni, és hogy kifizessem a kísérletekkel kapcsolatos adósságaimat. Minél előbb küldjenek 1 millió dollárt a számlámra, és nyugton maradok. Írjatok a kormányotoknak, hogy ne legyen sóher! Eddig csak a karibi térségben kísérleteztem, de már az Egyesült Államokkal is megkóstoltattam a veszélyt. Európát is célba vehetem, ha nem kapok pénzt.

hurrikan08.jpg

Pénzt, vagy végetek!

Szólj hozzá

humor hurrikánok